..Hantarkan Karya anda kepada kami, karyaassohwah@gmail.com. Karya anda akan kami siarkan disini. Blog ini adalah Hak Milik As Sohwah Group Sdn Bhd..

Diari Celik Saya

Bismillahirahmanirahim..

Anda sudah mendapatkan buku yang comey dan penuh manfaat ini daripada kami? Pastinya bakal merubah hidup anda. Buku ini sarat dengan intipati perancangan yang betul dalam menguruskan masa anda.

Ada yang kata, buku ini hanya sesuai untuk golongan kanak-kanak, tapi bagi saya tidak sebab buku nie sesuai untuk semua golongan umur. Golongan dewasa pun boleh. Kandungannya sama dengan Jurnal Inspirasi Diri, cuma bezanya buku ini banyak animasi menarik. Waaa..sangat-sangat cantik.

Dalam buku nie, kita boleh merancang jadual kita dengan teratur. Malahan ada sudut untuk kita merenung diri untuk tahu sepanjang hari apa yang kita dapat. "Ada, Beri, Dapat"..Ingat kata-kata nie? Prof Dr Muhaya, Pakar Inspirasi yang menuturkannya. Sampai sekarang saya ingat. Jadi panduan hidup, kita bukan manusia sempurna. Hargai kehidupan anda ya.

Untuk yang tidak mengetahui, CELIK merupakan akronim untuk (Creative, Efficient, Loving, Innovative, Knowledgeable) dan dalam bahasa Malaysia bermakna (Kreatif, Efisyen, Penyayang, Inovatif, Berilmu)..

Subhanallah, cantiknya aturan yang Allah berikan bukan. Diari ini adalah bagi menggalakkan pengguna mensyukuri nikmat dari Allah SWT dengan menyatakan secara spesifik nikmat apa yang disyukuri pada setiap hari.

Semoga pengguna diari ini dapat membina jiwa yang bertaqwa, bersyukur dan sentiasa berfikiran positif terhadap segala perkara yang berlaku. Allah maha mengetahui segala apa yang terbaik untuk hambaNya. Allahumma Amiin..

* Dapatkan buku ini di pasaran yang berdekatan dan berhampiran anda..

Karya AsSohwah..


0 comments:

Post a Comment