..Hantarkan Karya anda kepada kami, karyaassohwah@gmail.com. Karya anda akan kami siarkan disini. Blog ini adalah Hak Milik As Sohwah Group Sdn Bhd..

Seminar Celik Momz



Bismillahirahmanirahim..

Seminar Celik Momz yang diadakan baru-baru ini berjaya mendapat tempat dihati peserta. Program yang yang diadakan pada 30 Jun 2013 ini bertempat di Dewan Jubli Perak Sultan Abdul Aziz, Shah Alam Selangor selama 1 hari.

Seminar ini diadakan bertujuan untuk:

1. Mendidik golongan ibu agar mampu berdikari, celik mata hati untuk melaksanakan tanggungjawab dengan kelikhlasan berpanjangan kepada anak-anak mereka.

2. Menjadikan golongan ibu/bakal ibu/wanita dan juga para suami peka terhadap pasangan, juga terhadap anak-anak mereka.

3. Tips hidup bahagia yang diberikan berdasarkan pengalaman sendiri oleh semua penceramah untuk menjalankan tanggungjawab dalam berumah tangga.

4. Kekuatan yang diberikan berdasarkan sunnah Rasulullah dan disampaikan oleh penceramah kepada peserta untuk diaplikasikan dalam rumah tangga.

Dan banyak lagi manfaat yang boleh anda dapatkan.



3 comments:

Unknown said...

sangat terinspirasi selepas menghadiri seminar celik momz..semangat semakin berkobar kobar untuk mendidik keluarga menuju syurga..semoga semua yang hadir dilimpahi kasih sayang Allah dan beroleh kebahagiaan dunia dan akhirat..tahniah Prof dan Assohwah!

Unknown said...

Alhamdulillah, Terima Kasih atas sokongan anda terhadap kami selama ini.

kolly said...

alhamdulillah sangat berkesan kata-kata prof.mudah di fahami dan senang untuk mengamalkannya.saya dan isteri sering imbaskan kembali mutiara inspirasi dari prof.

Post a Comment