..Hantarkan Karya anda kepada kami, karyaassohwah@gmail.com. Karya anda akan kami siarkan disini. Blog ini adalah Hak Milik As Sohwah Group Sdn Bhd..

Majlis Perlancaran Buku Biografi

Bismillahirahmanirahim..


InsyaAllah, tanggal 07 Julai 2013 akan menjadi saksi bagi hari bersejarah untuk Majlis Perlancaran Buku Biografi Prof Dr Muhaya..Buku ini sarat dengan penceritaan kisah hidup dan pengalaman beliau sepanjang menjadi doktor, isteri, pakar motivasi, anak, ibu dan kawan kepada anak-anak dan peminat beliau..

Istimewanya buku ini:

1. Bakal memberi motivasi kepada pembaca.

2. Sarat dengan kata-kata hikmah oleh Prof Dr Muhaya.

3. Tips menjadi isteri solehah, ibu teladan dan doktor yang berjaya.

Dan banyak lagi...insyaAllah bermanfaat untuk semua. Dapatkan di pasaran selepas Majlis Pelancaran Buku Biografi..Anda akan mengetahui rahsia suka duka dan pengorbanan yang dilalui oleh Pakar Inspirasi Kesayangan ramai ini..

Karya As Sohwah..

2 comments:

Unknown said...

Alhamdullillah. .saya dah beli 2 hari lepas..memang menjadi inspirasi dlm saya mendidik anak2 saya...mmg berbaloi. Tahniah atas usaha ini.

Unknown said...

Alhamdulillah..semoga menjadi motivasi dan inspirasi kepada semua..kami mengharapkan semua pembaca akan dapat belajar makna kehidupan bermakna..Semoga puan akan terdidik dengan sumber pembacaan yang terbaik ini..syukron..

Post a Comment