..Hantarkan Karya anda kepada kami, karyaassohwah@gmail.com. Karya anda akan kami siarkan disini. Blog ini adalah Hak Milik As Sohwah Group Sdn Bhd..

Jurnal Inspirasi Diri

Bismillahirahmanirahim..

Ingin berubah kepada yang lebih baik memerlukan kecekalan dan tekad yang teguh. Kadang-kadang tekad kita akan teruji dengan pelbagai musibah dan Ujian daripada Allah. Niat kerana Allah yang bisa membimbing kita untuk terus istiqomah dalam melakukan perubahan tersebut. Kami terfikir bagaimana memberikan solusi yang baik kepada anda supaya sentiasa teguh dengan pendirian untuk berubah. Alhamdulillah, dengan niat murni itu maka lahirlah buku Jurnal Inspirasi Diri yang diinspirasikan oleh Prof Dr Muhaya. Buku ini merupakan buku kami yang terlaris.

Sebuah jurnal yang akan membimbing anda ke arah melakukan transformasi terhadap 5 aspek penting dalam hidup anda. Turut dimuatkan bersama jurnal ini, kata-kata motivasi sebagai inspirasi pencetus kekuatan dan pembakar semangat yang akan memberikan hasil dan impak yang besar kepada hidup anda. Anda akan teruja kerana ia pasti memberikan perubahan kepada hidup anda!

Jika anda masih tercari-cari satu aset untuk memulakan perubahan dalam hidup, jurnal ini merupakan pilihan terbaik buat anda sebagai peneman setia agar anda dapat:

1. Belajar membuat pilihan yang tepat dalam menentukan keputusan kepada hidup anda

2. Menghentikan tabiat negatif serta merta

3. Menggunakan kekuatan minda untuk membuat perubahan

4. Membina fikiran positif di samping membuka 'mata hati' anda

5. Meningkatkan kekuatan dalaman diri melalui pendekatan kerohanian

Berubah kerana Allah - Prof Dr Muhaya

Untuk mengetahui cara menggunakan Jurnal, klik sini --> http://www.youtube.com/watch?v=q2_jENEQ-6k

Karya As Sohwah..


0 comments:

Post a Comment